بالابر هیدرولیکی جک دوبل تلسکوپی

بالابر هیدرولیکی جک دوبل تلسکوپی

بالابر هیدرولیکی جک دوبل تلسکوپی چیست؟

یکی از متداول ترین، بهترین و خوش ساخت ترین انواع سیستم های هیدرولیک برای بالابرهای سنگین با کابین بزرگ مدل بالابر هیدرولیکی جک دوبل تلسکوپی است.این مدل بالابردرمقایسه با سایر سیستم ها از مزایای پرشماری برخورداراست اگرچه به نسبت قیمت بالاتری دارد. بطور کلی این مدل بالابر هیدرولیک که برای کابین های بزرگ در دستگاه های باری مورد استفاده قرار می گیرد در مقایسه با سیستم های جک دوبل مستقیم و جک در زیر مستقیم ارزیابی می شود.

ساختار بالابر هیدرولیکی تلسکوپی دوبل

این مدل از دو جک مستقیم تلسکوپی که در دو سمت کابین بالابر جانمایی شده اند بهره میگیرد. جک های تلسکوپی بدلیل مدل جک دوبل، معمولا بصورت دو مرحله ای و در برخی از موارد بصورت سه مرحله ای طراحی و اجرا میشوند. بکارگیری جک های تلسکوپی باعث صرفه جویی قابل توجهی در فضای عمودی می شود. با بهره گیری از این سیستم می توان در هر فضای ساختمانی بالابر را نصب کرد و مشکلی از جهت جا نگرفتن جک های باز شده به دلیل کمبود ارتفاع وجود نخواهد داشت.

مزایای بالابر هیدرولیکی جک دوبل مستقیم تلسکوپی

یکی از مهمترین مزایای بالابر های هیدرولیکی دو جک در کنار مستقیم دوبل، مانند تمام سیستم های مستقیم حذف فلکه ها، سیم بکسل، پاراشوت و متعلقات از این دست میباشد.از سوی دیگر به سمت به کارگیری جک های مستقیم در کنار کابین نیازی به حفر چاه برای جک در زیر چاهک نیست و این موضوع به عنوان یک مزیت قابل توجه در مقایسه با سیستم های جک در زیر مورد توجه قرار میگیرد.از سوی دیگر به سمت بکارگیری جک های تلسکوپی نیازی به تامین فضای بسیار بزرگی در ارتفاع برای جای دادن جک های باز وجود ندارد. بنابراین در مقایسه با سیستم های جک دوبل مستقیم تک مرحله ای امکان استفاده از بالابر های هیدرولیکی جک دوبل مستقیم در طول مسیر های نسبت بلند وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *